Εξυπηρετούμε το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής, την Θεσσαλονίκη, την Πάτρα και την Λάρισα. Πολύ σύντομα, θα καλύπτουμε και άλλες πόλεις της Ελλάδας.
Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως και Σάββατο:
- στην Αττική, από τις 07:00 έως τις 22:00 και από τις 08:00 έως τις 21:00, ανάλογα με την περιοχή
- στη Θεσσαλονίκη, από τις 07:00 έως τις 22:00, με διαφοροποίησεις ανάλογα με την περιοχή
- στην Πάτρα, από τις 08:00 έως τις 21:00
- στη Λάρισα, από τις 08:00 έως τις 21:00
Στο eMarket θα βρείτε όλες τις Κατηγορίες ειδών ευρείας κατανάλωσης που διαθέτουμε στα φυσικά Καταστήματα, εκτός από είδη bazaar (ένδυση, υπόδηση, είδη σπιτιού, εποχικά και ηλεκτρικά είδη, παιχνίδια, είδη βιβλιοχαρτοπωλείου κ.λπ.), τα οποία αναμένεται να ενταχθούν τους επόμενους μήνες.
Ναι. Το eMarket ακολουθεί την ίδια τιμολογιακή πολιτική με αυτή των φυσικών Καταστημάτων.
Ναι. Στο eMarket ισχύουν οι ίδιες προσφορές με τα φυσικά Καταστήματα της περιοχής που εξυπηρετεί. Ορισμένες προσφορές ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες είτε στο eMarket είτε στο φυσικό Κατάστημα λόγω εξάντλησης των αποθεμάτων.
Θα παραλάβετε το προϊόν με την προσφορά που είχατε επιλέξει, ακόμα κι αν έχει λήξει η προσφορά την ημέρα παράδοσης.
Στο eMarket οι τιμές στα προϊόντα τα οποία πωλούνται επί ζυγίω (Κρέας, Ψάρι & είδη Οπωροπωλείου), αντιστοιχούν στην ελάχιστη εκτιμώμενη ποσότητα αγοράς επί της τιμής κιλού. Όταν προσθέτετε μεγαλύτερη ποσότητα, υπολογίζεται η αντίστοιχη αξία και η τελική τιμή του είδους εμφανίζεται στο καλάθι σας. Καθώς στα χύμα ζυγιζόμενα προϊόντα δεν έχουμε πάντα τη δυνατότητα να επιτύχουμε την ακριβή ποσότητα που έχει ζητηθεί, είναι πιθανό το προϊόν που θα παραλάβετε να έχει μικρή απόκλιση ως προς το βάρος, άρα και ως προς την τελική αξία. Όσον αφορά στα συσκευασμένα προϊόντα, τα οποία επίσης διατίθενται επί ζυγίω, διευκρινίζουμε ότι υπάρχει επιλεγμένο μέσο βάρος συσκευασίας. Επομένως και πάλι υπάρχει η πιθανότητα απόκλισης από την ποσότητα και την αξία που εμφανίζονται στην παραγγελία σας. Η τελική τιμή του προϊόντος προκύπτει από το ακριβές βάρος συσκευασίας επί της τιμής κιλού. Σε κάθε περίπτωση, τυχόν απόκλιση από την τιμή που εμφανίζεται στο καλάθι σας κατά την υποβολή της Παραγγελίας, δεν σας επιβαρύνει. Εάν έχετε πληρώσει online, η διαφορά καλύπτεται με επιστροφή χρημάτων, ενώ αν η πληρωμή πρόκειται να πραγματοποιηθεί κατά την παράδοση, οιαδήποτε διαφορά υπολογίζεται πριν την έκδοση της τελικής απόδειξης.
Όχι.
Η χρέωση Διαλογής & Αποστολής είναι 5€ για αξία Καλαθιού έως 30€ και 2,50€ για αξία από 30€ έως 100€.
Για αγορές από 100€ και άνω, δεν υπάρχει χρέωση.
Στην Παραγγελία σας εμφανίζεται το ακριβές ποσό της χρέωσης.
Ναι. Χρησιμοποιούμε βιοαποικοδομήσιμες σακούλες με χρέωση 0,10€/τεμ., συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Σε κάθε Παραγγελία χρεώνεται 1 σακούλα ανά 10 τεμάχια. Εάν χρησιμοποιηθούν περισσότερες, δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση. Πριν την επιβεβαίωση της αγοράς, στην ανάλυση της Παραγγελίας σας, βλέπετε πόσες σακούλες θα χρεωθούν.
Επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται - μόνο εφόσον η πληρωμή έχει γίνει online - σε περίπτωση που:
- ακυρωθεί η παραγγελία,
- δεν παραδοθεί προϊόν, λόγω έλλειψης,
- προκύψει διαφορά στην τελική τιμή ζυγιζόμενων προϊόντων,
- ισχύσει προσφορά κατά την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων η οποία δεν υπήρχε κατά την υποβολή της παραγγελίας.
Σημειώνεται ότι όταν η πληρωμή γίνεται κατά την παράδοση, τυχόν διαφορές έχουν υπολογιστεί στην τελική αξία του λογαριασμού, ώστε να μην επιβαρυνθεί ο Πελάτης. Η εντολή για πίστωση του ανάλογου χρηματικού ποσού στον λογαριασμό τραπέζης/κάρτας, μέσω του οποίου πραγματοποιήσατε την πληρωμή, δίνεται από την εταιρεία μας προς την τράπεζα, εντός δύο (2) ημερών από την έκδοση της απόδειξης της παραγγελίας.
Έχετε τη δυνατότητα να αποστείλετε το μήνυμά σας μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας, να καλέσετε στα Τηλέφωνα Επικοινωνίας Κεντρικών Γραφείων 800 117 7777 (μόνο από σταθερό, χωρίς χρέωση), 214 100 9999 (αστική χρέωση), ή να αποστείλετε email στο emarket@sklavenitis.gr.
Ως εγγεγραμμένος Πελάτης έχετε τη δυνατότητα:
- ολοκλήρωσης της Παραγγελίας σας, χωρίς να εισάγετε κάθε φορά τα στοιχεία σας,
- αποθήκευσης περισσότερων διευθύνσεων παράδοσης,
- παρακολούθησης της Παραγγελίας σας,
- τήρησης Ιστορικού Παραγγελιών,
- δημιουργίας προσωπικών Λιστών για τη διευκόλυνση των αγορών σας.
Θα πρέπει να ορίσετε έναν νέο κωδικό. Επιλέγετε “Είσοδος” πάνω δεξιά. Στη συνέχεια, επιλέγετε “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;” συμπληρώνετε το email που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας και επιλέγετε “Επιβεβαίωση”. Εφόσον βρεθεί ο λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, θα λάβετε έναν σύνδεσμο προκειμένου να ορίσετε νέο κωδικό.
Όχι. Στο eMarket διατίθενται μόνο συσκευασμένα είδη ψυγείου.
Τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά διατίθενται χύμα ή/και συσκευασμένα, ανάλογα με το προϊόν.
Στις Συλλογές, επιλέγοντας τις Προσφορές, θα δείτε συγκεντρωμένες όλες τις προσφορές που ισχύουν στο eMarket, είτε σε αξία, είτε σε είδος. Από το μενού των φίλτρων, μπορείτε να επιλέξετε συγκεκριμένες Κατηγορίες προϊόντων για να δείτε πιο στοχευμένα αποτελέσματα. Επίσης, σε κάθε άλλη Συλλογή και Κατηγορία, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε το φίλτρο “Προσφορά”.
Εφόσον είστε εγγεγραμμένος Πελάτης, έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύετε προϊόντα είτε στη Λίστα «Αγαπημένα» είτε σε Λίστες που έχετε δημιουργήσει εσείς (Π.χ. «Εξοχικό», «Πάρτι», «Είδη καθαρισμού»).
Για να δείτε όλες τις Λίστες σας, επιλέγετε από το μενού «Οι Λίστες μου», ενώ έχετε την δυνατότητα να τις δείτε και από τον Λογαριασμό σας.
Άμεση προσθήκη προϊόντος στη Λίστα «Αγαπημένα»
Επιλογή Λίστας από αναδυόμενο μενού για προσθήκη προϊόντος
Ναι, έως και πέντε (5) ώρες πριν από την έναρξη του χρονικού διαστήματος που έχετε ορίσει για την παράδοση της Παραγγελίας σας. Το μόνο που χρειάζεται είναι: είτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 800 800 7777 (μόνο από σταθερό, χωρίς χρέωση), 210 540 2200 (αστική χρέωση) ή να αποστείλετε email στο emarket@sklavenitis.gr. Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητο να αναφέρετε τον κωδικό Παραγγελίας.
Φυσικά. Μπορείτε να μας ενημερώσετε για την ακύρωση τουλάχιστον δύο (2) ώρες πριν από την έναρξη του χρονικού διαστήματος που έχετε επιλέξει να σας παραδώσουμε την Παραγγελία σας, αναφέροντας τον κωδικό παραγγελίας. Ισχύουν όλοι οι τρόποι επικοινωνίας που αναγράφονται στην περίπτωση τροποποίησης Παραγγελίας.
Ναι. Εάν είστε εγγεγραμμένος Πελάτης, μπορείτε να ανατρέξετε στις προηγούμενες παραγγελίες σας, μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού, επιλέγοντας “Ιστορικό Παραγγελιών”. Ακόμα, έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε την πορεία τους, να δείτε τις ημερομηνίες καταχώρισης και παράδοσης, τη συνολική αξία τους, καθώς και την ανάλυση των προϊόντων ανά Παραγγελία.
Τιμές ή /και προσφορές που ίσχυαν όταν υποβάλλατε την προηγούμενη Παραγγελία σας έχουν διαφοροποιηθεί.
Ναι, εφόσον καλύπτουμε την περιοχή. Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε να δηλώσετε τη νέα διεύθυνση. Ακόμη, έχετε τη δυνατότητα στον λογαριασμό σας, στα Προσωπικά Στοιχεία, να αποθηκεύσετε περισσότερες από μία διευθύνσεις.
Προς το παρόν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
Ναι, εκτός από την περίπτωση εξόφλησης με κάρτα κατά την παράδοση.